Podpora proRobotický vysavač
FAQ u Robotický vysavač
- Aktivace módu párování podle verze softwaru
- Čas zpoždění live přenosu obrazu
- Jak obnovit po výměně routeru nebo změně hesla WiFi spojení?
- Kamera pro přenos live obrázků
- Nastavení času spuštění
- Nastavení z výroby
- Podporované znaky WiFi hesla v domácí síti
- Požadavky na mobilní koncové zařízení
- Prodej/darování robotického vysavače
- Rozlišení obrazu videa
- Systémové předpoklady pro chytré telefony, tablety a domácí sítě
- Uložení přenášeného videa
- Více koncových zařízení pro řízení robotického vysavače
- Vymazání robotického vysavače z aplikace Miele Scout pod operačním systémem Android
- Vytvoření uživatelského účtu
- Zkreslený obraz
Objednat technika
Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvuKontaktní formulář
Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář