O nás
Mnoho dobrých důvodů pro značku Miele.
Příslib značky: Immer Besser – Vždy lepší
Mnoho dobrých důvodů pro značku Miele. Již od svého založení v roce 1899 se Miele řídí příslibem své značky „Immer Besser“ – „Vždy lepší“. Znamená to, že vynakládáme veškeré úsilí, abychom byli vždy lepší než ostatní výrobci a než jsme nyní i my sami. Jednoduše: „Immer Besser“. Pro naše zákazníky to znamená uklidňující pocit jistoty, že s Miele učinili moudré rozhodnutí – pravděpodobně na celý život.
Vynikající kvalita
Ať už v oblasti péče o prádlo, vysavačů, nebo v kuchyni: než se přístroje Miele dostanou na trh, musí projít těmi nejpřísnějšími zátěžovými a vytrvalostními testy. Že je značka Miele považována za tu nejlepší volbu, dokazují i mnohá vítězství v nezávislých testech kvality (např. Stiftung Warentest nebo dTest).
Design Miele
Náš design představuje inovace, kvalitu a nadčasovou eleganci. Vytváří vztah mezi člověkem a produktem, splňuje očekávání, usnadňuje obsluhu a buduje důvěru. Že se to Miele daří obzvlášť dobře, dokazují mnohá ocenění za vynikající produktový design.
Udržitelnost
Ochrana lidského zdraví a životního prostředí, zodpovědné hospodaření i pro budoucí generace. To je pro nás udržitelnost. Přesněji: energetická účinnost a úsporné zacházení se zdroji při výrobě i u výsledných produktů, stejně jako odpovědnost za spolupracovníky a společnost. Miele je nositelem Německé ceny za udržitelnost, členem iniciativy pro mezinárodní udržitelný rozvoj Global Compact a signatářem Charty pro zachování rozmanitosti.
REACH – informace o látkách vzbuzujících mimořádné obavy
Informace o látkách vzbuzujících mimořádné obavy podle článku 33 evropského nařízení 1907/2006.
Historie
Dvě rodiny, jeden podnik: společnost Miele byla založena již před 125 lety technikem Carlem Miele a obchodníkem Reinhardem Zinkannem a dodnes patří výhradně jejich přímým potomkům. S jedenácti spolupracovníky, čtyřmi soustruhy a jednou vrtačkou uvedli Miele a Zinkann roku 1899 v Herzebrocku na trh své první odstředivky na mléko a máselnice. Jejich ústřední motiv „Immer Besser“ – „Vždy lepší“ charakterizuje podnik dodnes.
Miele ve světě
Z východního Vestfálska do celého světa: společnost Miele je dnes vlastními prodejními společnostmi zastoupena v téměř 50 zemích/regionech a na dalších 50 trzích přes dovozce.