• Objednávky došlé do 18.12.2024 expedujeme do Vánoc, pokud je zboží skladem. Termín skutečného dodání však závisí na přepravní společnosti. V termínu od 23.12.2024 do 3.1.2025 bude probíhat inventura, dodání zboží nebude možné. První expedice zboží v roce 2025 budeme schopni uskutečnit nejdříve od 9.1.2025.

Uplatnit voucher

Koupili jste si spotřebič Miele a dostali jste k němu voucher? Pokud potřebujete pomoci s jeho uplatněním, přečtěte si naše praktické tipy, které vám pomohou.

 

Jak uplatnit voucher ve 3 krocích:

1. Pro uplatnění voucheru je nutné mít registraci Miele. Přihlaste se nebo si vytvořte registraci.

2. Zadejte kód a klikněte na šipku. Ujistěte se, že jste kód zadali ve správném tvaru.

3. Po přidání produktů do košíku dokončete objednávku a Váš kód bude uplatněn. 

 

Upozornění: Výrobek uvedený na kupónu bude automaticky přidán do košíku. Pokud je na výběr více produktů, nabídka se zobrazí na stránce.

Pokud máte dotazy nebo problémy s uplatněním voucheru, podívejte se na naše nejčastější dotazy na stránce níže, nebo kontaktujte zákaznický servis: obchod@miele.cz.

 

Voucher můžete snadno uplatnit také v aplikaci Miele¹. Ještě nemáte aplikaci Miele? Stáhněte si aplikaci Miele z App Store nebo Google Play.

Další nabídky a akce, které by vás mohly zajímat

Akce pro zákazníky

Využijte i vy vynikající kvality za atraktivní ceny. Zde najdete přehled všech voucherů, které od nás můžete získat při koupi přístroje Miele i ostatních akčních nabídek, ať už v podobě prodloužené záruky nebo zboží z výprodeje za zvýhodněné ceny.

Všechny akční nabídky

Kulinářské akce

Chcete se o našich přístrojích dozvědět více, vyzkoušet si je v praxi, nebo si prostě jen vychutnat skvělé jídlo připravené našimi profesionálními šéfkuchaři? Přihlaste se na některou z našich kulinářských akcí, které pro vás pravidelně připravujeme v Praze a v Brně.

Kalendář akcí

Často kladené dotazy

Dbejte na to, abyste kód zadávali ve správném tvaru a rozlišovali velká a malá písmena. Voucher obvykle začíná velkým písmenem O, nikoli nulou, proto se ujistěte, že jste zadali O. Ujistěte se, že jste přihlášeni, pro uplatnění voucheru musíte být zaregistrováni v našem e-shopu. Pokud je kód zadán správně a jste přihlášeni, ale přesto kód nelze uplatnit, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: obchod@miele.cz.

Na jednu objednávku lze uplatnit pouze jeden voucher.

Poukaz lze uplatnit pouze jednou.

Pokud jste obdrželi voucher v jiném než českém jazyce, znamená to, že poukaz lze uplatnit pouze v dané zemi.

¹Dostupné pro mobilní koncová zařízení (minimální požadavky viz App Store).