Podpora proRemote Service
Remote Update u Remote Service
- Co se stane, když během provádění Remote Update vypadne proud nebo je přístroj vypnut?
- Co se stane, když již běží program přístroje?
- Jak dlouho trvá Remote Update?
- Jak poznám, že je k dispozici Remote Update?
- Je možné provést Remote Update bez vytvoření sítě/WiFi připojení?
- Kde najdu informace ke změnám provedeným aktualizací RemoteUpdate?
- Kolikrát lze při zobrazení na přístroji zvolit později?
- Koupil jsem si přístroj, který umožňuje provádět Remote Update. Kdy a jak dostanu Remote Update?
- Lze přístroj vrátit na poslední verzi softwaru před Remote Update, když přístroj po aktualizaci neodpovídá mým představám?
- Lze Remote Update spustit přes aplikaci Miele?
- Lze Remote Update stornovat?
- Můžu přístroj používat během Remote Update?
- Po zapnutí přístroje se zobrazí dotaz na vzdálenou aktualizaci RemoteUpdate. Jak lze RemoteUpdate deaktivovat?
Objednat technika
Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvuKontaktní formulář
Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář