Podpora proSystémová integrace

Miele Gateway již propojeno s uživatelským účtem

Miele Gateway je již propojené s uživatelským účtem Miele. Při pokusu o propojení Miele Gateway s uživatelským účtem Miele obdržíte hlášení, že Miele Gateway je již propojené s uživatelským účtem.

Vaše Miele Gateway je již propojené s uživatelským účtem Miele.

Ve Vašem Miele Gateway musí být resetován dálkový přístup.

Navigujte svým webovým prohlížečem na stránku Gateway.

Zvolte záložku Nastavení > Aplikace Miele > Vynulovat dálkový přístup.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář