Podpora proAplikace

Žádná nebo několikrát přijatá push oznámení

Na svůj chytrý telefon nebo tablet nedostáváte push oznámení nebo jsou přijata několikrát. Proč doručování push oznámení zatím nefunguje podle očekávání, lze na dálku těžko posoudit.

Push oznámení pro aplikaci Miele jsou deaktivovaná.

Zkontrolujte, zda jste pro aplikaci Miele obecně povolili zasílání push oznámení.

  • V zařízeních Apple: Ve smartphonu přejděte na Nastavení > Oznámení > Aplikace Miele a aktivujte nastavení Povolit oznámení.

  • V zařízeních Android: Ve smartphonu přejděte na Nastavení > Oznámení > Aplikace Miele a aktivujte nastavení Povolit oznámení.

Nyní byste měli dostávat push oznámení obvyklým způsobem.

Oznámení v aplikaci Miele jsou deaktivovaná

V nastaveních aplikace Miele zkontrolujte, zda máte aktivovaná push oznámení, tak, že v aplikaci Miele provedete tyto kroky:

Zvolte v aplikaci Miele záložku Start a potom přístroj, pro který byste chtěli dostávat push oznámení.

Klepnutím na ozubené kolečko otevřete nastavení zařízení.

Pak můžete přejít na Oznámení a zvolit Status nebo Chyba.

Pokud jsou obě možnosti již aktivované, deaktivujte je a znovu aktivujte. Tento krok proveďte dvakrát.

Nyní byste měli dostávat push oznámení obvyklým způsobem.

Zastaralé heslo

Heslo může být zastaralé. Změňte svoje heslo v aplikaci Miele nebo si v aplikaci Miele vyžádejte nové heslo přes funkci Zapomenuté heslo.

Odhlaste se z aplikace Miele.

Vymažte všechna data/cache aplikace Miele.

Odinstalujte aplikaci Miele.

Stáhněte aplikaci Miele znovu a přihlaste se.

Odsouhlaste všechny dotazy v aplikaci Miele.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář