Podpora proAplikace

Přístroje se v aplikaci nezobrazují

Přístroje Miele se nezobrazují v aplikaci Miele.

Na svých mobilních koncových zařízeních jste vytvořili různé uživatelské účty.

Ve své domácí síti používáte několik mobilních koncových zařízení (chytré telefony, tablety).

Na všech mobilních koncových zařízeních se přihlašujte stejným uživatelským účtem.

Neúplný elektronický typový štítek (výrobní číslo).

Pro kontrolu elektronického typového štítku domácího přístroje se musí smartphone/tablet připojit k přístupovému bodu (vlastní WiFi síť přístroje) domácího přístroje Miele. Postup v menu se může lišit v závislosti na domácím přístroji, vybavení přístroje a verzi softwaru.

Vysvětlení symbolů

pracovní kroky na přístroji

pracovní kroky v aplikaci Miele

pracovní kroky na chytrém telefonu, tabletu nebo podobném zařízení

Spusťte přístupový bod domácího spotřebiče Miele. Vyzkoušejte jednu z následujících možností.

  • Možnost 1:

    • Zvolte Nastavení > Miele@home > vytvořit > Způsob připojení přes aplikaci.

    Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.

  • Možnost 2:

    • Resetujte modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.

    • Zapněte domácí spotřebič.

    • Zvolte Nastavení > Připojení zap.

    Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.

  • Možnost 3:

    • Resetujte modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.

    Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.

Zvolte Nastavení > WiFi > WiFi domácího spotřebiče Miele.

  • Název WiFi domácího spotřebiče je vždy: Miele@home typ přístroje, například Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Když se správně nezobrazuje typ přístroje, není správně vyplněný elektronický typový štítek přístroje. Elektronický typový štítek musí být v tomto případě opraven servisním technikem. Obraťte se na naši servisní službu.

Navažte spojení s domácím spotřebičem pomocí výrobního čísla na typovém štítku.

Odpojte se od vlastního přístupového bodu přístroje a přístupový bod odstraňte nebo ignorujte.

Resetujte znovu modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.

Byla provedena oprava zákaznických údajů.

Odhlaste se z aplikace Miele.

Přihlaste se v aplikaci Miele znovu svými přístupovými údaji.

Identifikátor domácí sítě (Group ID) nesouhlasí s dalšími přístroji ve vašem uživatelském účtu.

Resetujte síťová nastavení na přístroji.

Propojte (spárujte) přistroj znovu.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář