Na svých mobilních koncových zařízeních jste vytvořili různé uživatelské účty.
Na všech mobilních koncových zařízeních se přihlašujte stejným uživatelským účtem.
Přístroje Miele se nezobrazují v aplikaci Miele.
Na všech mobilních koncových zařízeních se přihlašujte stejným uživatelským účtem.
Spusťte přístupový bod domácího spotřebiče Miele. Vyzkoušejte jednu z následujících možností.
Možnost 1:
Zvolte Nastavení > Miele@home > vytvořit > Způsob připojení přes aplikaci.
Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.
Možnost 2:
Resetujte modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.
Zapněte domácí spotřebič.
Zvolte Nastavení > Připojení zap.
Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.
Možnost 3:
Resetujte modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.
Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.
Zvolte Nastavení > WiFi > WiFi domácího spotřebiče Miele.
Název WiFi domácího spotřebiče je vždy: Miele@home typ přístroje, například Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Když se správně nezobrazuje typ přístroje, není správně vyplněný elektronický typový štítek přístroje. Elektronický typový štítek musí být v tomto případě opraven servisním technikem. Obraťte se na naši servisní službu.
Navažte spojení s domácím spotřebičem pomocí výrobního čísla na typovém štítku.
Odpojte se od vlastního přístupového bodu přístroje a přístupový bod odstraňte nebo ignorujte.
Resetujte znovu modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.
Odhlaste se z aplikace Miele.
Přihlaste se v aplikaci Miele znovu svými přístupovými údaji.
Resetujte síťová nastavení na přístroji.
Propojte (spárujte) přistroj znovu.