Podpora proAplikace

Nové heslo nepřišlo

Požádali jste o nové heslo, ale neobdrželi jste jej.

E-mail mohl skončit ve složce spam/nevyžádaná pošta.

Zkontrolujte složku nevyžádané pošty/spamu.

Možná jste si založili dva uživatelské účty pro jeden přístroj Miele (prostřednictvím aplikace Miele nebo webové stránky Miele).

Obraťte se na servisní službu a požádejte o nápravu. Použijte přitom e-mailovou adresu, kterou jste použili pro přihlášení do aplikace Miele.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář