Podpora proAplikace

Chybový kód 3.7.17 (.200) Nezdařilo se přidání přístroje Miele

Přidání přístroje Miele v aplikaci Miele se nezdařilo s chybovým kódem 3.7.17 (.200).

Porty routeru nebo standardního Gateway jsou blokované.

Dbejte systémových předpokladů pro domácí spotřebiče Miele v síti a zajistěte, aby byly otevřené porty 80, 443, 53 a 5353.

Systémové požadavky najdete v Miele@home > Aplikace Miele > Systémové požadavky na WiFi.

V síti se používá alternativní DNS server jako např. CloudFlare (1.1.1.1; 1.1.1.2).

Využijte DNS server Vašeho poskytovatele internetu a zapište ho ve svém routeru.

Po úspěšném přidání domácího spotřebiče Miele v aplikaci Miele lze IP adresu DNS serveru v routeru změnit na alternativní DNS server.
V aplikaci Miele ručně změňte DNS server domácího spotřebiče Miele na poskytovatele: Klepněte na přístroj > Klepněte na > Aktivujte Ruční konfigurace sítě > Síť.

Na chytrém telefonu/tabletu se současně s aplikací Miele provádějí nástroje pro blokování reklam DNS nebo aplikace pro ochranu soukromí. Takové aplikace brání tomu, aby se aplikace Miele prováděla korektně.

Před přidáním nového domácího spotřebiče Miele v aplikaci Miele dočasně vypněte všechny spuštěné nástroje pro blokování reklam DNS a aplikace pro ochranu soukromí.

Elektronický typový štítek v domácím spotřebiči Miele je chybný.

Pro kontrolu elektronického typového štítku domácího spotřebiče musí být smartphone/tablet připojen k přístupovému bodu (vlastní WiFi přístroje) domácího spotřebiče Miele. Podle domácího spotřebiče, vybavení přístroje a verze softwaru se postup v menu může lišit.

Vysvětlení symbolů

kroky na přístroji

kroky v aplikaci Miele

kroky na mobilním zařízení (chytrý telefon, tablet apod.)

Spusťte přístupový bod domácího spotřebiče Miele. Vyzkoušejte jednu z následujících možností.

  • Možnost 1:

    • Zvolte Nastavení > Miele@home > vytvořit > Způsob připojení přes aplikaci.

    Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.

  • Možnost 2:

    • Resetujte modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.

    • Zapněte domácí spotřebič.

    • Zvolte Nastavení > Připojení zap.

    Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.

  • Možnost 3:

    • Resetujte modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.

    Výsledek: Domácí spotřebič Miele spustí na 30 minut vlastní přístupový bod.

Zvolte Nastavení > WiFi > WiFi domácího spotřebiče Miele.

  • Název WiFi domácího spotřebiče je vždy: Miele@home typ přístroje, například Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Když se správně nezobrazuje typ přístroje, není správně vyplněný elektronický typový štítek přístroje. Elektronický typový štítek musí být v tomto případě opraven servisním technikem. Obraťte se na naši servisní službu.

Navažte spojení s domácím spotřebičem pomocí výrobního čísla na typovém štítku.

Odpojte se od vlastního přístupového bodu přístroje a přístupový bod odstraňte nebo ignorujte.

Resetujte znovu modul, viz položku „Komunikační modul XKM3100W – provedení restartu a obnovení nastavení z výroby“.

Domácí spotřebič Miele byl již jednou spojený s aplikací Miele. Vymazání domácího spotřebiče v aplikaci nefungovalo úplně. Opakované přidání vede k chybovému kódu 3.7.17(.200).

Obraťte se prosím na naši servisní službu.

V síťové infrastruktuře se používá firewall.

Nakonfigurujte firewall tak, aby domácí spotřebiče Miele směly komunikovat.

Používá se dětská pojistka WiFi nebo časové omezení WiFi.

Nakonfigurujte WiFi tak, aby domácí spotřebiče Miele směly komunikovat neomezeně.

Používá se síťová infrastruktura MESH.

Při kombinování routerů a repeaterů různých výrobců může docházet k problémům.
Nakonfigurujte síť MESH tak, aby byla vytvořena podle údajů výrobce.

„Nově přidaní účastníci na síti“ nemají přístup k internetu.

Nakonfigurujte router tak, aby „nově přidaní účastníci na síti“ získali přístup k internetu.

Návod k obsluze

Návod k obsluze

Zde najdete návody k obsluze ke svým přístrojům Miele.
Zjistit více
Objednat technika

Objednat technika

Rádi přijmeme vaši objednávku opravy online nebo také telefonicky
Plánujete návštěvu
Kontaktní formulář

Kontaktní formulář

Popište nám svoji záležitost prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Servis Miele se vám ohlásí, jakmile to bude možné.
Na kontaktní formulář