Informace k managementu oznamování a postupům pro podávání a vyřizování stížností

Miele vytváří otevřenou kulturu a společenství, ve kterém si postižené osoby mohou vyžádat radu a vyjádřit své pochybnosti. Pro tyto účely jsme nad rámec interních kanálů již před mnoha lety ustanovili externího důvěrného právního zástupce (ombudsmana), na kterého se mohou zaměstnanci a obchodní partneři důvěrně a také anonymně obrátit.

Ombudsman přijímá upozornění na možné přestupky proti zákonům nebo interním pravidlům (management oznamování). Kromě toho je i místem podávání a vyřizování stížností podle zákona o dodavatelských řetězcích [Jednací řád PDF]. Postupy pro podávání a vyřizování stížností umožňují osobám upozornit na lidskoprávní a ekologická rizika nebo také na porušování povinností týkajících se lidských práv a životního prostředí.

Kontaktní údaje ombudsmana:

Dr. Carsten Thiel von Herff, LL.M.

Loebellstraße 4

D – 33602 Bielefeld

Tel.: +49 521 557 333 0, mobilní tel.: +49 151 58230321

E-mail:ombudsmann@thielvonherff.de

Platforma pro oznamování:www.report-tvh.com

Domovská stránka: www.thielvonherff.de

 

Každá osoba, která v dobré víře vznese podnět na prošetření, je chráněna. K veškerým oznámením se bude přistupovat s maximální pečlivostí a s respektem k právům všech zúčastněných.