• Objednávky došlé do 18.12.2024 expedujeme do Vánoc, pokud je zboží skladem. Termín skutečného dodání však závisí na přepravní společnosti. V termínu od 23.12.2024 do 3.1.2025 bude probíhat inventura, dodání zboží nebude možné. První expedice zboží v roce 2025 budeme schopni uskutečnit nejdříve od 9.1.2025.

Rezervace návštěvy technika

  1. 1
    Produkt
  2. 2
    Problém
  3. 3
    Čas
  4. 4
    Přihlásit se
  5. 5
    Shrnutí
  6. 6
    Potvrzení
Upozorňujeme, že rezervace servisu pro vysavač není možná.

Je váš přístroj již zaregistrován? (Volitelné)

Pokud jste již svůj přístroj ve svém účtu Miele zaregistrovali, je rezervace technika pro tento přístroj snazší. K tomu musíte být přihlášeni.

Kde se přístroj nachází?

* povinná pole

Typ přístroje

Potřebujeme o vašem přístroji další informace, abychom váš požadavek mohli přidělit správnému technikovi. Aby měl s sebou náš technik ty správné náhradní díly, je dobré zadat výrobní číslo přístroje, ale můžete použít i číslo modelu (obě se nacházejí na typovém štítku přístroje). V případě záručního servisu si před návštěvou technika připravte doklad - fakturu o zakoupení spotřebiče.

Malé přístroje nejsou podporovány

Výrobní číslo
Zákaznická linka
0123 / 456789012